Destination Apollo

internal event

Jak stworzyć emocje związane z relokacją 3 500 pracowników z różnych biur do jednego prestiżowego budynku o nazwie Apollo Nivy?

Stworzyliśmy koncepcję o nazwie „Destination Apollo”, w której kluczową postacią był astronauta.

3-miesięczna kampania składała się z silnej wewnętrznej kampanii teasingowej oraz trzech oddzielnych wydarzeń otwierających piętra, które prowadziły do Wielkiego Otwarcia.

  • Client: IBM Slovakia
  • Office: Słowacja
  • Format: Internal Event
contact us
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.