Destination Apollo

internal event

Jak stworzyć emocje związane z relokacją 3 500 pracowników z różnych biur do jednego prestiżowego budynku o nazwie Apollo Nivy?

Stworzyliśmy koncepcję o nazwie „Destination Apollo”, w której kluczową postacią był astronauta.

3-miesięczna kampania składała się z silnej wewnętrznej kampanii teasingowej oraz trzech oddzielnych wydarzeń otwierających piętra, które prowadziły do Wielkiego Otwarcia.

  • Client: IBM Slovakia
  • Office: Słowacja
  • Format: Internal Event
contact us
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.