GARNIER GREEN ON

Dla marki Garnier połączyliśmy dziedzictwo z silnym akcentem na zrównoważony rozwój, angażując odbiorców i promując proekologiczne inicjatywy. Zrealizowaliśmy kampanię 360° obejmującą eventy, social media, OOH, radio, e-mail marketing, aktywacje w Rossmannie oraz współprace z influencerami. Efekty: 130 godzin aktywacji, 2 472 testy skóry, 3 300 eksperymentów, 550 warsztatów, 41 802 rozdane testery, 2,2 mln wyświetleń, 32,7 tys. interakcji i 76% zasięgu — wzmacniając wizerunek Garnier jako odpowiedzialnej i przyjaznej konsumentom marki.

  • Office: Polska
contact us
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.