Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Skechers Kids
Jak przedstawić markę Skechers Kids jako zabawną i innowacyjną, budując tym samym pozytywny wizerunek i zwiększając rozpoznawalność marki na rynku czeskim i słowackim?
Media społecznościowe i influencer marketing były kluczowymi narzędziami w osiągnięciu naszych celów. Oryginalne wydarzenie w Czechach przerodziło się w udany roadshow w 2023 roku, rozszerzając się na Słowację. W każdym wydarzeniu wzięło udział około 35 influencerów, każdy z jednym lub dwójką dzieci. Ze względu na duży sukces, klient planuje dalszą ekspansję. Zainteresowanie rośnie, a coraz więcej influencerów chce dołączyć. Budujemy aktywną społeczność, która regularnie uczestniczy w naszych wydarzeniach.
CELE
Przedstawienie kolekcji Skechers Kids 2023 co najmniej 35 influencerom podczas każdego wydarzenia i ich dzieciom, prezentując ją jako zabawną i innowacyjną.
Zainspirowanie i zmotywowanie co najmniej 100 lokalnych influencerów i ich rodzin do udziału w przyszłych wydarzeniach. Osiągnięcie szerokiego zasięgu w mediach społecznościowych i organiczne zwiększenie świadomości marki Skechers Kids na Słowacji i w Czechach.
Potencjalne nawiązanie długoterminowej współpracy z wybranymi influencerami.
Wyniki
zmieniliśmy 92 influencerów ze 127 dziećmi w organicznych ambasadorów marki Skechers Kids
Instagram Stories publikacje: +480
Łączny zasięg: Ponad 1 milion
Wzrost udziału influencerów: Nastąpił 10% wzrost udziału influencerów w kolejnych wydarzeniach.
Wzrost liczby opublikowanych artykułów: Ogólna liczba opublikowanych artykułów wzrosła o 30%
Rosnące zainteresowanie: Zainteresowanie każdym kolejnym wydarzeniem wzrosło o 20%
Współczynnik zaangażowania: Wskaźnik zaangażowania między obserwującymi a influencerami wyniósł 30%