Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
OTWARCIE STORA ENSO EXPERIENCE
Jak zaprezentować Stora Enso jako innowacyjną firmę, której misją jest tworzenie zrównoważonych produktów, które będą miały pozytywny wpływ na region i employer branding.
Stworzyliśmy w pełni zrównoważony event na żywo, podkreślający misję Stora Enso. Każdy aspekt wydarzenia był starannie kontrolowany, aby dostosować się do misji zrównoważonego rozwoju i zminimalizować ślad węglowy.
Cele
Zaprezentowanie Stora Enso jako innowacyjnej firmy, której misją jest tworzenie zrównoważonych produktów, które będą miały pozytywny wpływ na region i markę pracodawcy.
Zainspirowanie i zmotywowanie urzędników miejskich, biznesmenów i przedstawicieli największych firm w regionie do przyszłej współpracy.
Osiągnięcie szerokiego zasięgu medialnego.
Pokazanie zrównoważonego podejścia.
Wyniki:
Goście w naturalny sposób doświadczyli wszystkich korzyści, jakie produkty Stora Enso reprezentują na rynku. Byli w zgodzie z misją Stora Enso i jej wpływem na nasze społeczeństwo.
Zrównoważony rozwój:
Zmniejszyliśmy ślad węglowy o:
Media:
Ogromny zasięg w mediach i mediach społecznościowych